صالحی امیری می تواند به امور وزارت میرث فرهنگی رسیدگی کند

نماینده مردم چالدران و ماکو گفت: سیدرضا صالحی امیری از نظر تجربه و توان مدیریتی گزینه‌ای است که می‌تواند به وضعیت و امور وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رسیدگی کند.

محمد علیپور نماینده چالدران و ماکو درباره سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،در گفت وگو با میراث آریا اظهار داشت: سیدرضا صالحی هم از نظر تجربه هم از نظر توان مدیریتی گزینه ای است که می‌تواند به وضعیت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسیدگی کند.

علی پور گفت: صالحی امیری تجربه مدیریت فرهنگی در سطح کلان در دو وزارتخانه دارد، همین ظرفیت فرصت مغتنمی برای وزارت میراث فرهنگی است و امیدوارم با بهره مندی از مشاوران و مدیران متخصص اوضاع این وزراتخانه جوان و مهم را بهبود بخشد.


وی افزود: سیدرضا صالحی امیری سیاستمدار و فعال علمی و فرهنگی، دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی است و سابقه مسئولیت در سطح وزارت در دولت یازدهم را در کارنامه خود دارد.
رئیس کمیته ملی المپیک، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، معاون رئیس جمهوری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، از مهمترین سوابق اجرایی صالحی امیری است.

وی تاکید کرد: صالحی‌امیری همچنین معاونت بررسی‌های راهبردی وزارت اطلاعات، ریاست کمیته اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، و معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه اجرایی خود دارد که همین ها انگیزه ای برای حضور ایشان در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001730
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha